Rupa-rupanya ada 3 Program Charity Komuniti - MyBCworld - CharityID - ExcellentWave


Assalamu'alaikum.

Rupa-rupanya ada 3 program Charity untuk Komuniti, berfungsi seperti bermain KUTU. Semuanya menggunakan perisian komputer.

1. MyBCworld ( tak tahu )
2. CharityID ( perisian semata-mata untuk charity -tiada ganjaran dunia )
3. ExcellentWave ( perisian syarikat )

Bagi ketiga-tiga Program Charity ini,pada pengetahuan dan penyelidikan,Program CharityID adalah suatu Program Charity Untuk Komuniti yang TERBAIK. Anda boleh siasat sendiri sebelum menceburnya. Saya tidak hendak memburukkan mana-mana program charity hanya cuba memperjelaskan, kenapa saya memilih PROGRAM CHARITYID. Anda boleh analisanya sendiri tentang Perbezaan dan Persamaan.

Saya memilih Program CharityID kerana:-

1. Untuk mencebur anda kena mengisi borang SPONSORSHIP. Kebaikannya,anda boleh streamlinekan ahli baru ke dalam RANGKAIAN anda sendiri. Jika anda seorang yang rajin mempromosikan ahli downline,maka hal sedemikian dapat membantu,membesarkan rangkaian mereka.Ini memberi manfaat kepada rangkaian anda dan jugak mereka. Maknanya,anda mempunyai kebebasan, tak perlu; whatsapp atau email kepada sesiapa yang memperkenalkan program charity;tak perlu orang lain tolong mendaftarkan untuk anda. Jadi,tidak ada orang boleh manipulasi data informasi anda.

2. Tiada orang tengah. Maknanya,anda tidak membayar apa-apa service charge kepada pemilik perisian charity atau anda didaftarkan oleh orang lain.

3. Perisian komputer charityID mempunyai segala kemudahan terutama sekali kemudahan iklan untuk dipromosikan oleh anda sendiri. Anda boleh mencari ahli baru secara mempromosikan iklan ke dalam apa saja media elektronik atau berjumpa sendiri dengan rakan-taulan anda.

4. Permulaan modal derma anda hanya RM60 dan akan dapat balik apabila anda berjaya mendapat seorang ahli baru. Kesemua program charity menghendaki anda mencari 3 ahli baru. Jadi, jika anda mendapat 3 ahli baru bermakna anda telah mendapat derma RM180 ditolak modal anda berbaki RM120. Wang RM120 itu anda gunakan untuk upgrade diri anda ke level 2 dan seterusnya. Jadi,penceburan anda ke dalam CharityID seterusnya ada PERCUMA. Maknanya,anda hanya gunakan wang derma yang anda perolehi untuk meng-upgrade-kan diri anda ke level-level seterusnya.

5. Anda akan rugi RM60 sekiranya anda tidak dapat 1 pun ahli baru TETAPI,jika anda mencebur diri ke rangkaian UPLINE anda yang AKTIF,anda akan dapat jugak ahli baru secara AUTOPLACEMENT dilakukan oleh perisian komputer itu. Jika semua downline bekerja hanya mencari 3 ahli baru maka, cepatlah rangkaian membesar dan semua ahli dalam rangkaian itu mendapat manfaat. Jadi,sebenarnya program CharityID sifar( 0 ) risiko.

Semoga anda mendapat manfaat daripada keterangan ini dan berjaya membuat keputusan sendiri. Sesungguh Allah tidak mengubah nasib kita selagi kita tidak mengubahnya sendiri.

Wassalam.
 
Klik pada address....